Zakelijke dienstverlening

HRM uitdagingen in zakelijke dienstverlening

Door digitalisering en veranderende dienstverleningsconcepten moeten organisaties de komende jaren hun kernprocessen transformeren. Dit vereist nieuwe vaardigheden, flexibele(r) organisatie-inrichting en agile werken. Zakelijke dienstverleners hebben daarnaast een groot vraagstuk om aantrekkelijk werkgever te zijn voor aanstormend talent, die ook uit de niet-traditionele doelgroepen komen. De opgave is aantrekkelijk te zijn voor mensen met een migratieachtergrond, LHBTI en mensen met een arbeidsbeperking.

Human Capital Group ondersteunt zakelijke dienstverleners bij het opnieuw inrichten van hun organisatie die antwoord geeft op vragen van diversiteit en inclusie, wendbaarheid en digitalisering.

Functiewaardering

Met functiewaardering en organisatie-inrichting leggen we een stevig fundament voor een goede relatie met uw medewerkers. Zo is uw organisatie klaar voor de dynamiek van vandaag en morgen.

Training en opleiding

Om de kennis bij onze klanten te borgen geven we regelmatig trainingen op basis van open inschrijving in MNT, HR21 en Fuwasys.

Naast de trainingen functiewaardering verzorgen we ook trainingen in (resultaatgericht) beschrijven en geven we (incompany) masterclasses op het gebied van functies, rollen en performance management.

Wat zijn passende arbeidsvoorwaarden?

Arbeidsvoorwaarden gaan verder dan een primair salaris en gaan ook over bijvoorbeeld variabele beloning, pensioen, vakantiedagen en thuiswerken. Het resultaat? Uw organisatie beweegt mee met de veranderingen in de maatschappij, wordt effectiever én is aantrekkelijk voor alle (toekomstige) medewerkers.

Interim HR

Human Capital heeft een team HR-professionals in vaste dienst en daarnaast een breed netwerk van ondernemende HR-professionals. Hierdoor bieden we het volledige palet aan HR-expertise aan. Van HR Business Partner tot interim recruiter en HR-adviseur. Op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau.

Strategisch HRM

Strategisch HRM wordt voor organisaties steeds belangrijker omdat het bepalend is voor het waarmaken van de strategische doelstellingen. Mensen worden daarin dé kritieke succesfactor. Zijn ze beschikbaar, zijn ze betrokken en passen ze optimaal bij het werk? Die vragen vormen een kern van strategisch HRM.

Dat vraagt om HRM gericht op groei, inzetbaarheid, ontwikkeling en talentontwikkeling.

Uw HR-vraagstuk bespreken met één van onze collega’s?

Maak een afspraak of neem direct contact op.

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan
Contact