Senior P&O Adviseur – Levvel

Amsterdam
32 uren
HBO

Introductie

Ben jij een energieke en gedreven Senior P&O Adviseur die Levvel helpt om P&O verder te professionaliseren? Werk je graag in een dynamische omgeving met zelfsturende teams én met teams die hiërarchisch aangestuurd worden? Ben jij een volwaardige sparringpartner voor directie en management die kan bijdragen aan een veranderende omgeving? En werk je graag in een maatschappelijk relevante organisatie die de belangen van jongeren en gezinnen voorop stelt? Welkom bij Levvel….

Organisatie

Levvel helpt kinderen, jongeren en gezinnen met ernstige problemen weer op weg, met alle hulp onder één dak: van opvoedondersteuning tot hoog complexe psychiatrische zorg. Daarbij kijken we altijd wat kinderen, jongeren en gezinnen écht nodig hebben. Daar passen we onze begeleiding en behandeling op aan. Ook als dat betekent dat we van de regels moeten afwijken. We werken intensief samen en leren van elkaar. Zo blijven we onszelf steeds vernieuwen.

Functie

Levvel is ontstaan uit een fusie die in 2020 plaatsvond. Inmiddels zijn de P&O teams samengevoegd en zijn veel werkprocessen Levvel-proof gemaakt. En nu is het tijd voor de volgende fase waarbij we o.a. met jouw bijdrage een aantal organisatieveranderingen doorvoeren. Denk hierbij aan organisatieonderdelen die te maken hebben met overgang van onderneming en zelfsturende onderdelen die opnieuw ingericht worden. Natuurlijk is geen dag is hetzelfde, maar dit zijn o.a. jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent strategisch partner op het gebied van P&O ontwikkelingen voor een van de directeuren;
  • Je bent het aanspreekpunt voor de teamcoaches en teamleiders voor vragen met betrekking tot P&O beleid en de toepassing ervan;
  • Je verwijst waar nodig door naar een specialist binnen het P&O team;
  • Je geeft advies aan teamleiders/coaches m.b.t. verzuim en (personeels) ontwikkeltrajecten;
  • Je verbindt en blijft aangesloten op wat er speelt bij directie, bestuur en de verschillende afdelingen binnen de organisatie;
  • Je doet voorstellen met betrekking tot arbeidsvoorwaarden en de harmonisering daarvan.

Functie-eisen

  • Jij weet als geen ander je adviezen goed over de bühne te brengen;
  • Je bent toegankelijk en je maakt gemakkelijk contact;
  • Je bent daarnaast in staat om flexibel in te spelen op vragen, bent doortastend en vasthoudend;
  • Je hebt ervaring met het positioneren van je rol en de afdeling en bent een volwaardige sparringpartner voor directie en management;
  • Je hebt ervaring met het begeleiden

Aanbod

  • Interessante projecten en werkgroepen met uitdagende thema’s binnen personeel en organisatie;
  • Werken in een organisatie met een mix van zelfsturing en directe aansturing;
  • Een betekenisvolle baan in een inspirerende en dynamische organisatie met specialistische kennis en aandacht voor onderzoek, opleiding en innovatie;
  • Je krijgt de ruimte om je vindingrijkheid, creativiteit en initiatieven met ons te delen en verbeteringen door te voeren;
  • Je kunt blijven werken aan je persoonlijke ontwikkeling via Goodhabitz;
  • Een salaris van minimaal € 2832,- en maximaal € 4255,-;
  • Een jaarcontract en bij goed functioneren een verlening voor onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om op diverse locaties en thuis te werken.

Sollicitatie

Reageer via de onderstaande knop met jouw cv. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Arnout Bruijn, Recruiter bij Human Capital Group, +31 6 2016 4225.

Arnout Bruijn 06 20 16 42 25

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan