HR Officer – Confed

Amersfoort
40 uren
HBO

Introductie

Standplaats: Amersfoort

Startdatum inzet: z.s.m.

Uren per week: 32-40

Projectduur: t/m februari 2023

Organisatie

Voor ons HR-team bestaande uit 6 mensen zijn we per direct op zoek naar een HR Officer die met alle facetten van HR in aanraking wil komen en het als een uitdaging ziet om een afwisselend takenpakket te hebben. De rol is operationeel en ondersteunend van aard waarbij er sprake is van veelvuldig contact met collega’s en externen. Naast de administratieve en organisatorische processen draagt de HR Officer bij aan diverse projecten, waaronder de implementatie van een modern HR & Payroll systeem, optimaliseren van HR-processen en vernieuwen van HR-beleid.

Confed ontwikkelt en assembleert klantspecifieke mechanische, elektronische en elektrische producten. Het is een snelgroeiende hightech onderneming met oog voor mens en techniek. Kwaliteit staat in alle fronten voorop, waarbij doorlopend geïnvesteerd wordt in machines en mensen. Confed is een sociale onderneming wat inhoudt dat zij het belangrijk vindt om in de maatschappij structureel bij te dragen aan een inclusievere arbeidsmarkt. Zo laat Confed zien dat een gezonde bedrijfsvoering en sociaal ondernemerschap hand in hand kunnen gaan. Het bedrijf richt zich op vier kernactiviteiten: ontwikkeling/prototypebouw, PCB assemblage, kabelboomassemblage en mechanische (eind)assemblage. De one-stop service gedachte die hier achter zit, in combinatie met de focus op Operational Excellence en het sociaal ondernemerschap, maakt Confed uniek in de markt.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Amersfoort. In totaal zijn er momenteel ruim 450 medewerkers aan de slag binnen Confed, gelijkelijk verdeeld over drie vestigingen: Amersfoort, Dordrecht en Komarno (Slowakije). De open en informele cultuur wordt gestoeld door de vijf kernwaardes van het bedrijf; integriteit, betrokkenheid, mensgericht, klantgericht en resultaatgericht. Meer informatie kun je vinden op onze website: www.confed.eu

Functie-eisen

Takenpakket

  • Aanspreekpunt voor medewerkers over HR-zaken, zoals de werking van de CAO Metaal & Techniek (klein metaal)
  • Operationeel en administratief managen van het in-, door- en uitstroomproces voor zowel vaste krachten als de flexibele schil
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten en andere correspondentie
  • Doorvoeren van mutaties t.b.v. de salarisadministratie, waaronder declaratieformulieren
  • Uren en tarieven controleren en accorderen van inhuur personeel
  • Signaleren van en management adviseren over o.a. aflopende contracten
  • Verlof- en verzuimregistratie en management ondersteunen bij langdurig verzuim
  • Inkoop van bedrijfskleding, attenties en kantoor-, schoonmaak-, en facilitaire artikelen en controleren en accorderen van inkoopfacturen
  • Vluchten en hotels boeken voor zakenreizen van collega’s
  • Regelen van attenties zoals zomer- en kerstpakketten en organiseren van uitjes en feesten


Wij vragen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Zeer nauwkeurig en gestructureerd kunnen werken en tegelijkertijd snel kunnen schakelen op urgente adhoc zaken
  • Pro activiteit en het eigen werk kunnen managen


Wij bieden

  • Uitdagende tijdelijke positie in een sterk groeiende onderneming met een groot sociaal hart
  • Veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en afwisseling
  • Modern geleid bedrijf met een betrokken en gemotiveerd team
  • Veel werkplezier met leuke collega’s in een informele setting
  • Dagelijks vers fruit en goede koffie
  • Hybride werken
Mayke van der Eng 06 38 58 82 66

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan