Adviseur Werving & Selectie – Belastingdienst

Utrecht
36 uren
HBO

Introductie

In de rol van interim adviseur werving en selectie draag je bij aan de uitvoering van een voor alle betrokkenen helder en transparant werving- en selectieproces. Dat doe je voor verschillende organisatieonderdelen, wat betekent dat je te maken krijgt met heel diverse vacatures die kunnen variëren van een duiker voor de Douane tot een fiscalist voor Belastingen tot een ICT’er voor de IV-keten.

Organisatie

Standplaats:Utrecht, thuis

Startdatum inzet:z.s.m.

Uren per week:36

Projectduur:8 maanden

Optie op verlenging:Ja

Als adviseur weet je dat het werving- en selectieproces bij een organisatie als de Belastingdienst is onderworpen aan strikte afspraken en wet- en regelgeving. Jij verzorgt hierover de communicatie met vacaturehouders en collega’s van Team Job Marketing, Team Assessments én met je directe collega’s. Je draagt bij aan de organisatie en planning van het werving- en selectieproces, je bewaakt de doorlooptijden en je draagt mede zorg voor de administratieve vastlegging ervan in het applicant tracking system. Én samen met de vacaturehouder speel je een grote rol in de daadwerkelijke uitvoering van het proces: van het bepalen van de juiste wervingsaanpak, tot de cv- en briefselectie tot het voeren van selectiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken met kandidaten. (Gehele proces t/m onboarding)

Werkzaamheden

  • Intake vacatures met vacaturehouder
  • Brief en CV selectie
  • Selectie- en arbeidsvoorwaardengesprekken
  • Regie op het hele traject tot moment van instroom

Wanneer de COVID 19 maatregelen gelden werken we vanuit huis. Daarna standplaats Utrecht, bereidheid tot reizen

Functie-eisen

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt ruime relevante ervaring met de STAR methodiek
  • Ervaring bij de Belastingdienst op het gebied van werving en selectie is een pré
  • Minimaal vier dagen in de week beschikbaar

Competenties:

  • Klantgericht
  • Analyseren
  • Omgevingsbewustzijn
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken
  • Voortgangscontrole

Bedrijfsinformatie

Belastingdienst

  • De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.
  • Let op: Op deze aanvraag mogen wij helaas geen ZZP’ers aanbieden.

Inlichtingen

Arnout Bruijn 06-20 16 42 25

Sollicitatie

Arnout Bruijn 06-20 16 42 25

Arnout Bruijn 06 20 16 42 25

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan